Smlouva
RÁMCOVÁ SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
Službou ve smyslu této smlouvy se rozumí pomoc při
zpracování veřejných zakázek a další služby poskytované v její návaznosti.
Jméno:
Jakub Bukovský
IČO: 870 35 634
Místo podnikání: Husova 2390, 440 01 Louny
Živnostenský
list ev.č. MULNCJ24891/2014
Osoba
oprávněná jednat: Bc. Barbora Malá
(dále jen "Poskytovatel služby")
a
Název
firmy:
IČO:
Sídlo firmy:
Za kterou
jedná:
Zapsaná:
(dále jen "Objednatel služby")
(společně
dále také "smluvní strany)
Uzavřeli ke dni podpisu tuto
rámcovou
smlouvu o poskytování služeb
uzavřenou
dle zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, občanský zákoník (dále také
"občanský zákoník").
I.
Specifikace
poskytovaných služeb
Vyhledávání veřejných zakázek a jejich zasílání na
E-mail.
Kvalifikovaný
odhad vítězné ceny veřejné zakázky
Pomoc při
sestavení nebo sestavení rozpočtu.
Zprostředkování
subdodavatelů a odborných pracovníků.
Provize z úspěšně získané zakázky činí:
Za základ
pro výpočet provize je použita cena, kterou objednatel služby nabídl ve
výběrovém řízení.
U zakázek
kde byla pouze poskytnuta služba (Vyhledávání veřejných zakázek a jejich
zasílání na E-mail) je provize stanovena na 0,5% z ceny získané zakázky.
U zakázek
kde byla poskytnutá i jiná služba než (Vyhledávání veřejných zakázek a jejich
zasílání na E-mail) je výše provize stanovena takto:
Zakázka do
500.000,- Kč je provize stanovena ve výši 10.000,- Kč za zakázku.
Zakázka od
500.001,- Kč do 1.000.000,- Kč je provize stanovena ve výši 20.000,- Kč za zakázku.
Zakázka od 1.000.001,- Kč do 10.000.000,- Kč je
provize stanovena na 2% z ceny získané zakázky.
U zakázky nad 10.000.001,- Kč je provize stanovena
na 1% z ceny získané zakázky s tím,
že minimální výše provize činí 200.000,- Kč a maximální výše provize
činí 500.000,- Kč.
Způsob platby služeb:
Převodem
na účet poskytovatele služeb.
Platební podmínky:
Provize:
Vypočtená
provize do výše 50.000,- Kč za zakázku je splatná do 30 kalendářních dnů od
podpisu smlouvy objednatele služeb se zadavatelem veřejné zakázky.
Vypočtená
provize, jejíž výše bude přesahovat 50.000,- Kč bude rozdělena na dvě stejné
části. První část je splatná do 30 kalendářních dnů od podpisu smlouvy
objednatele služeb se zadavatelem veřejné zakázky. Druhá část je splatná do 30
kalendářních dnů ode dne ukončení zakázky.
II.
Smluvní
vztah a sjednané služby
2.1 Smluvní vztah objednatele a poskytovatele smlouvy se řídí občanským
zákoníkem v platném znění.
2.2 Změna rozsahu a druhu poskytovaných služeb je možná pouze na základě
vzájemné dohody. Poskytovatel služby je oprávněn, zejména z důvodu
nenadálých situací, změnit domluvené podmínky - neprodleně však informuje
objednatele o změně. Pokud objednatel se změnami nesouhlasí, musí o tom do 5
dnů poskytovatele informovat, případně odstoupit od smlouvy. Jinak se má za to,
že změny přijímá.
2.3
Veškeré úkony vedoucí ke změně této smlouvy musejí mít písemnou formu a jsou
účinné dnem doručení.
III.
Práva a
povinnosti stran
3.1 Objednatel má právo na řádné a včasné a poskytnutí služeb.
3.2
Objednatel je povinen za služby řádně a včas platit dle této smlouvy.
3.3
Objednatel musí dbát pokynů poskytovatele služby. V případě porušení
smlouvy kteroukoli stranou, protiprávního chování a porušení běžně platných společenských
norem, jsou obě strany oprávněny okamžitě vypovědět smlouvu a uhradit druhé
straně vzniklou škodu.
IV.
Reklamace
4.1
Veškeré vady služby je povinen objednatel neprodleně ohlásit poskytovali.
Reklamace bude vyřízena tak aby nedošlo k nebezpečí z prodlení.
V.
Závěrečná
ustanovení
Tato smlouva, jakož i práva a povinnosti vzniklé na základě této smlouvy nebo v
souvislosti s ní, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů.
Veškeré
úkony vedoucí ke změně této smlouvy musejí mít písemnou formu a jsou účinné
dnem doručení.
V ........
dne .............V.......... dne .............
Objednatel služby Poskytovatel služby